вторник, 17 января 2017 г.

Про мене


Дата народження
25.07.1979р.
Електронна пошта
irkis79@gmail.com
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання, спеціальність за дипломом)
РДГУ,2001р. Спеціальність за дипломом:
«Початкове навчання і музичне виховання»
Стаж роботи:
загальний
14 років

педагогічний
14 років
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Рівненська загальноосвітня школа І-ІІст.     № 16 Рівненської міської ради, тел. 68-12-85
Посада
вчитель музичного мистецтва
Кваліфікаційна категорія
спеціаліст першої категорії


                                       Я – педагог, особистість. 

Коли задумуюсь над тим, що змусило мене обрати цей шлях, виникають дивні спогади: чорний  дипломат, акуратно складені в ньому зошити і - тиша у спальні шестирічок.
         Дивно, але мене вабили речі, емоції, але не педагоги. Моїми вчителями по життю були люди, які не були дотичні до школи, та попри це володіли унікальною інтуїцією, безмежною мудрістю і добротою.
Пізніше я зрозуміла, моє рішення у виборі професії ґрунтувалось на бажанні змінити, повністю зламати стереотипи «старої школи», показати, як можна, як краще досягнути гармонії у відносинах: «вчитель-дитина».
Тепер я – вчитель! Кожного разу після уроку, навіть, якщо він пройшов бездоганно, з погляду методики, думаю про дитину, що зовсім не посміхалась, не хотіла взаємодіяти і відчуваю свою провину, адже я – педагог, я вмію володіти увагою та емоціями класу і тримаю все під контролем… Якщо не перейматись, то стану тим, ким ніколи не прагнула бути.
         Де вихід? Кожен день просити в Бога мудрості, щоб тонко відчувати дитячий погляд. В очах читається все: біль і радість, злети і поразки, висока самооцінка  або її відсутність, страх, апатія, втома. Розробляючи стратегію відносин, я зможу тримати в полі зору кожного учня, спостерігати, вникнути в проблему, підштовхнути, підбадьорити, послухати і зрозуміти дитячу душу.
Я – вчитель! Я несу відповідальність перед собою. Прагну бачити щасливих, впевнених, здорових і самодостатніх учнів, які б ніколи не відчували з боку вчителів  байдужого ставлення, крику, порівняння, осуду, нерозуміння, ненависті, пихатості, приниження  і…
Ще довго  ми, вчителі, будемо боротися з відлунням старої системи, та свою місію я знаю і чітко бачу шлях розбудови «Нової школи».
Першочерговим  для себе  ставлю завдання : «Знайти Номінацію для кожної дитини таку, у якій вона була б Переможцем у «Школі щасливої дитини». 





Комментариев нет:

Отправить комментарий