Дата народження
|
25.07.1979р.
|
Електронна пошта
|
irkis79@gmail.com
|
Освіта (найменування вищого
навчального закладу, рік закінчення навчання, спеціальність за дипломом)
|
РДГУ,2001р. Спеціальність за
дипломом:
«Початкове навчання і музичне виховання»
|
Стаж роботи:
загальний
|
14 років
|
педагогічний
|
14 років
|
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до
статуту),
телефон з кодом, електронна адреса
|
Рівненська загальноосвітня школа І-ІІст. № 16 Рівненської міської ради, тел.
68-12-85
|
Посада
|
вчитель музичного мистецтва
|
Кваліфікаційна категорія
|
спеціаліст першої категорії
|
Я – педагог, особистість.

Дивно, але мене вабили речі, емоції, але
не педагоги. Моїми вчителями по життю були люди, які не були дотичні до школи,
та попри це володіли унікальною інтуїцією, безмежною мудрістю і добротою.
Пізніше я зрозуміла, моє рішення
у виборі професії ґрунтувалось на бажанні змінити, повністю зламати стереотипи
«старої школи», показати, як можна, як краще досягнути гармонії у відносинах:
«вчитель-дитина».
Тепер я – вчитель! Кожного разу
після уроку, навіть, якщо він пройшов бездоганно, з погляду методики, думаю про
дитину, що зовсім не посміхалась, не хотіла взаємодіяти і відчуваю свою
провину, адже я – педагог, я вмію володіти увагою та емоціями класу і тримаю
все під контролем… Якщо не перейматись, то стану тим, ким ніколи не прагнула
бути.
Де вихід? Кожен день просити в Бога
мудрості, щоб тонко відчувати дитячий погляд. В очах читається все: біль і
радість, злети і поразки, висока самооцінка або її відсутність, страх, апатія, втома.
Розробляючи стратегію відносин, я зможу тримати в полі зору кожного учня,
спостерігати, вникнути в проблему, підштовхнути, підбадьорити, послухати і
зрозуміти дитячу душу.
Я – вчитель! Я несу
відповідальність перед собою. Прагну бачити щасливих, впевнених, здорових і
самодостатніх учнів, які б ніколи не відчували з боку вчителів байдужого ставлення, крику, порівняння,
осуду, нерозуміння, ненависті, пихатості, приниження і…
Ще довго ми, вчителі, будемо боротися з відлунням
старої системи, та свою місію я знаю і чітко бачу шлях розбудови «Нової школи».
Першочерговим для себе
ставлю завдання : «Знайти Номінацію
для кожної дитини таку, у якій вона була б Переможцем
у «Школі щасливої дитини».
Комментариев нет:
Отправить комментарий